At 31.07.2003 20:17, Knut Yrvin wrote:
http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/head-kde-i18n/nn/koffice_inde... http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/head-kde-i18n/nb/koffice_inde...
Hva med en siste innspurt for å få ferdig brukergrensesnittet?
Bokmål mangler krita og kwordlatexexportfilter, jeg tar hvertfall krita i løpet av kvelden/helga.
Noen spørsmål fra kexi:
«Requery» er å oppdatere tilbake til databasen fra et postsett man allerede har hentet ut, finnes det noe norsk ord for det? Noen forslag? Jeg er god på databaser, men ikke like god på matematiske uttrykk, hva er «unsigned value»? Er usignert verdi god nok oversettelse?
Gunnhild