For et år siden annonserte Johnny Solby at det er opprettet en IRC-kanal på irc.oftc.net / irc.debian.org for oss oversettere. Da skrev han
«I kanalen «#i18n-no» på OFTC er tanken at de av oss som er på IRC også kan joine den. Der kan vi for eksempel snakke om oversettelsesting, og sikkert andre ting som måtte føles naturlig slik man gjerne gjør i andre kanaler. :-)»
Du er hjertelig velkommen. :)