to 09 aug 2001 16:10:26, "Jon Grepstad" GREPSTAD@sprakrad.no:
"Whitespace" kan oversettes med "mellomrom".
Men det er feil. Ikkje all 'whitespace' er mellomrom (f.eks. tabulatorteikn) og ikkje alle mellomrom er 'whitespace' (f.eks. harde og tynne mellomrom).