[Karl Ove Hufthammer]:
Eg synest «valideringsregel» er eit utmerka ord å bruka for «check constraint».
einig.
Forresten ser eg no at «sequence», viss eg har forstått det rett, er det som kallast «autonummer» i Access. Både «teljar» og «autonummer» er vel OK?
"autonummer" synest eg slett ikkje er OK. "teljar" er eit godt ord, og viss ein skal ha eit alternativ, synest eg det burde vere noko som ligg nærmare opp til SQL, altså "sekvens".