Den 02.02.2016 03:58, Kjetil Kilhavn skreiv:
mandag 1. februar 2016 23.56.31 CET skrev Håkon Løvdal:
2016-02-01 16:35 GMT+01:00 Kolbjørn Stuestøl kolbjoern@stuestoel.no:
Må tenke litt over om «gammal» eventuelt bør erstattast med noko anna, f.eks. «gammal/eldre metode» eller liknande. Tar gjerne i mot tips.
Utdatert er vel et nogenlunde dekkende ord for legacy.
Overhodet ikke. Bedre ord er arv eller gave, jamfør legat. Ting som er arvet kan jo ofte være gamle, med det kan de være uten å være utdaterte.
Forøvrig finner jeg ikke disse verktøylinjene i versjon 5.0.2 så det er vel noe nytt (gammelt?) i 5.1
Sorry. Eg gløymde å skrive at dei er brukte i presentasjonar og teikningar. (Fil -> Ny -> Presentasjon/Teikning og deretter Vis -> Verktøylinjer). Verktøya finst ikkje i grensesnitt-filene for versjon 5.0, så truleg nye i versjon 5.1.
Kan det være dette: https://smehrbrodt.wordpress.com/2015/11/24/improving-the-toolbars-in-libreo... (se Allowing more flexible layout)
I så fall vil jeg foreslå at du bruker «klassisk» istedenfor «gammel».
Dette gjeld standard verktøylinjer, men det kan sjå ut til at forslaget ditt, «klassisk», er det som passar best også i denne samanhengen. Teiknemåten er arva frå tidlegare versjonar.
«Utdatert» kan passa når det gjeld "Legacy App/File" (jfr. Karl Ove Tufthammer si forklaring), men ikkje så godt i denne samanhengen.
Takkar for alle tilbakemeldingar. Er glad for all hjelp.
Helsing Kolbjørn Stuestøl
Mvh Håkon Løvdal