On Sat, 2005-07-16 at 19:24 +0200, Knut Yrvin wrote:
lørdag 16. juli 2005, 19:10, skrev Kjetil Torgrim Homme:
"skjermbilde" uttrykkjer ikkje så godt at det er snakk om eit tilstandsbilete. kanskje "skjermfoto" er eit betre val?
Ordsmia foreslår:
skjermdump, skjermbiletkopi/skjermbildekopi
http://www.sprakrad.no/upload/torget/leik/paanorsk.htm
For egen del syntes jeg at ordet skjermfoto er en god kandidat selv om skjermdump ser ut til å ha festet seg :-)
eg seier sjølv "skjermdump", men det er opplagt påverka av at eg er vant til det engelske ordet "screendump". "skjermbildekopi" synest eg er betre.
Axel, kanskje du kan oppdatere ordlista?