j
k
j a
j l
[Axel bojer]
På pratekanelen #spell-norwegian er det et irc-møte om stavekontrollen. Nærmere informasjon her: http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%c3%b8te/2006-03-27
På pratekanelen #spell-norwegian er det et irc-møte om stavekontrollen.
Nærmere informasjon her: http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%c3%b8te/2006-03-27
Det er mandag 3. april, ja?
Back to the thread
Back to the list