[Gaute Hvoslef Kvalnes]
Kanskje ein fordel å ta det ørlite grann med ro? ;-) Så lenge omsetjingane ikkje er ferdige, er det vel ingen grunn til å 'plaga' Debian med stadige småoppdateringar?
Når forfatteren har deadline for levering inn i Woody 25. november, så har vi ikke tid til å ta det med ro. Bedre med en halvdårlig oversettelse som kommer med, enn at den mangler. Jeg ville ikke ta den sjansen.
(Det kan jo hende at det ikke er for sent hvis forfatteren ikke har hentet fila fra CVS ennå. :-)