Thor Marius K.H.:
Jeg får nok ta meg en tur å spørre. Personlig er jeg interessert i å hjelpe til med oversettingen av pakkebeskrivelsene, men det ville være dumt om evt. oversettinger ikke gir noen nytte for andre distribusjoner som baserer seg på Debian.
Eg reknar då med pakkeskildringane automatisk vert brukte i andre distribusjonar som baserer seg på Debian. Noko anna hadde vore veldig rart.
Men *buntu er den slemme ulven når det gjeld omsettingar, og derfor den (einaste) serien distroar eg på generelt grunnlag frårår folk som vil ha Linux på norsk å bruka. Skulelinux er basert på Debian, so der er det ikkje noko problem.