Monday 10 April 2006 13:04, skrev Knut Yrvin:
Kort sagt, vi trenger ikke mer koordinering. Snarere jobber vi får å ha minst mulig koordinering og mest mulig gjørokrati. Vi trenger at folk bidrar til fysisk arbeide med å oversette og kvalitetssikre språket i skoleaktuelle program.
Delvis enig der. Men mitt fokus er KDE/Qt og jeg vil unngå å tråkke på noen tær. Skolelinux, Gnome og andre gode prosjekter er ikke mitt område.
Jeg ser ikke at du har meldt deg på noen av teamene som jobber med leveranse på de forskjellige områdene. Det er laget flere oppskrifter på hvordan man kan komme igang:
Nå er det KDE som prosjekt jeg har engagert meg i. Denne listen ble jeg henvist til av Axel. Jeg kommer til å fortsette å abonere på den, men bare for å observere.
Slik jeg ser det er ikke denne listen stedet for å promotere KDE eller jobbe med å rpomotere KDE. Dermed blir det til at jeg kommer til å diskutere det med KDE-Promo for å se på hvordan en kan fortsette videre.
Takk for hjelpen Knut.
cu / birger....