j
k
j a
j l
Herman Robak herman@skolelinux.no skreiv i innlegget news:opsiu46ex75056ey@dhcp143.intern:
Hva bør keyframe hete på norsk? Det brukes i litt forskjellige betydninger.
«Nøkkelbilde», i alle samanhengane.
Back to the thread
Back to the list