* Karl Ove Hufthammer (huftis@bigfoot.com) [011017 10:30]:
2001-10-17 09:13:46, Eivind Tagseth eivindt@multinet.no:
Status er vel at innsatsen her har vært laber i det siste (i alle fall fra min side). På nynorsk-siden er veldig lite gjort, det har vært mest interessant å få ferdig en bokmålsversjon for de fleste av oversetterene.
Er omsetjingane inne i ein eller annan CVS? Vil det kanskje vera aktuelt å få dei inn i Skulelinux-CVS-en?
Nei, det er nok litt mer byråkratisk i "Translation Project", du finner oversettelsene via FTP/HTTP på websiden jeg nevnte i sted. Når vi oversettere sender inn en ny oversettelse tas de hånd om av en robot, som evt. velger å sende siste versjon til den som vedlikeholder den aktuelle programpakken. Det blir da opp til ham om han vil legge den i sitt eget CVS-tre eller ikke. FSF er _veldig_ firkantede når det gjelder å akseptere oversettelser i "sine" prosjekter, og det er nok noe av grunnen til at det er som det er.
Eivind