Erik Haugan:
Det stemmer at det er ein standard header. "Importance:" har same funksjon som den ikkje-standardiserte "X-Priority:", men har berre tre prioritetsnivå ("High", "Normal", "Low") i motsetnad til fem numeriske (1-5). Det er ingenting i vegen for å bruka "viktigheit" på nynorsk, men eg trur det vanlege er å bruka ordet "prioritet".
Nynorsk Thunderbird brukar «Prioritet» (men det er strengt tatt då snakk om «X-Priority», då «Importance» ikkje er støtta.)