ty. den 25. 09. 2012 klokka 19.59 (+0200) skreiv Olav Dahlum:
Ingen trafikk på i18n-listene siste månad? Noko gale?Ikke hvis denne går i gjennom.
Det var problem med Mailman, slik at ingen meldingar i heile september har komme gjennom. Dette vart fiksa i kveld, og dei skal no fløyma inn (den kjende ketsjup-effekten – først kjem ingenting, så kjem ingenting, og så kjem alt på éin gong!).