Ingen trafikk på i18n-listene siste månad? Noko gale?
2012/9/23 Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org
Ingen trafikk på i18n-listene siste månad? Noko gale?
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Ikke hvis denne går i gjennom.
ty. den 25. 09. 2012 klokka 19.59 (+0200) skreiv Olav Dahlum:
Ingen trafikk på i18n-listene siste månad? Noko gale?Ikke hvis denne går i gjennom.
Det var problem med Mailman, slik at ingen meldingar i heile september har komme gjennom. Dette vart fiksa i kveld, og dei skal no fløyma inn (den kjende ketsjup-effekten – først kjem ingenting, så kjem ingenting, og så kjem alt på éin gong!).
[Karl Ove Hufthammer]
Det var problem med Mailman, slik at ingen meldingar i heile september har komme gjennom. Dette vart fiksa i kveld, og dei skal no fløyma inn (den kjende ketsjup-effekten – først kjem ingenting, så kjem ingenting, og så kjem alt på éin gong!).
Er det forresten noen som har kontakt med Gaute? i18n-nb og i18n-nn modereres av ham, men jeg ble fortalt at han ikke hadde sluppet igjennom en melding sendt i august, og mistenker noe er galt der.
ty. den 25. 09. 2012 klokka 21.29 (+0200) skreiv Petter Reinholdtsen:
Er det forresten noen som har kontakt med Gaute? i18n-nb og i18n-nn modereres av ham, men jeg ble fortalt at han ikke hadde sluppet igjennom en melding sendt i august, og mistenker noe er galt der.
Er visst ting som tyder på at listene ikkje har blitt moderert på åresvis … Eg har no blitt oppført som listeadministrator, og skal prøva å gå gjennom modereringskøen (forhåpentlegvis er det mest spam).
Karl Ove Hufthammer skreiv:
Er visst ting som tyder på at listene ikkje har blitt moderert på åresvis … Eg har no blitt oppført som listeadministrator, og skal prøva å gå gjennom modereringskøen (forhåpentlegvis er det mest spam).
Det er over 7000 meldingar berre for nynorsklista, so dette kan ta litt tid … Heldigvis ser det meste ut til å vera spam.