Det ser ut til at LibreOffice planlegg å gje det nåverande dialogvindauget «Språkinnstillingar → Språk» namnet "Languages and Locales". "Languages and Locales" har eg omsett til «Språk og nasjonale innstillingar», men blei i tvil om dette er den beste omsetjinga.
Nokon som har meiningar om dette og eventuelle forslag til andre (og kanskje betre) omsetjingar?
Helsing Kolbjørn