Duor, skábmamánu 2. b. 2006 11.44, Gaute Hvoslef Kvalnes čálii:
På Mon, 30 Oct 2006 10:49:39 +0200, skrev Børre Gaup
Finnes det mulighet for å importere po filen til den nyeste versjonen av amarok, 1.4.x, den finnes i såvidt jeg har forstått svn head i kde. Den som finnes i vår svn hører til amarok 1.3.
I utgangspunktet hentar me frå «trunk» berre det som ikkje finst i «stable». Eg har no lagt inn støtte for å overstyra dette for enkeltfiler.
Takk for at du fiksa det.
Bakgrunnen for at jeg spurte om dette er fordi den samiske oversettelsen i 1.4 har blitt en blanding av russisk og samisk! Litt forvirrende å bruke amarok da ...
mvh,