Finnes det mulighet for å importere po filen til den nyeste versjonen av amarok, 1.4.x, den finnes i såvidt jeg har forstått svn head i kde. Den som finnes i vår svn hører til amarok 1.3.
mvh,
På Mon, 30 Oct 2006 10:49:39 +0200, skrev Børre Gaup boerre@skolelinux.no:
Finnes det mulighet for å importere po filen til den nyeste versjonen av amarok, 1.4.x, den finnes i såvidt jeg har forstått svn head i kde. Den som finnes i vår svn hører til amarok 1.3.
I utgangspunktet hentar me frå «trunk» berre det som ikkje finst i «stable». Eg har no lagt inn støtte for å overstyra dette for enkeltfiler.
Sei frå om det er fleire filer som bør hentast frå trunk. Eg har ikkje full oversikt over alt som finst i extragear etc.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Torsdag 02 november 2006 11:44 skreiv Gaute Hvoslef Kvalnes:
I utgangspunktet hentar me frå «trunk» berre det som ikkje finst i «stable». Eg har no lagt inn støtte for å overstyra dette for enkeltfiler.
Amarok er litt spesiell, då omsettingar *vanligvis* vert henta frå Trunk, men det kan forekomma tilfelle der dei hentar dei frå *stable* i staden for (for eksempel når arbeidet på Amarok 2.0 tek til, og nye utgjevingar midlertidig vert henta frå 1.x mens 2.0 blir stabilisert).
Det beste ville derfor vore å ha ei eiga trunk-mappa i Skulelinux-òg.
Kor ofte vert omsettingane synkroniserte med KDE, forresten? Spesielt for trunk-omsettingar, som ikkje følgjer KDEs utgjevingar, burde det vore ofte. (Amarok er for eksempel notorisk for å setta altfor korte fristar for omsettarane.)
På Thu, 02 Nov 2006 14:38:46 +0200, skrev Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org:
Amarok er litt spesiell, då omsettingar *vanligvis* vert henta frå Trunk, men det kan forekomma tilfelle der dei hentar dei frå *stable* i staden for (foreksempel når arbeidet på Amarok 2.0 tek til, og nye utgjevingar midlertidig vert henta frå 1.x mens 2.0 blir stabilisert).
Då er det vel berre å fjerna overstyringa i den perioden?
Det beste ville derfor vore å ha ei eiga trunk-mappa i Skulelinux-òg.
Då er eg redd for at folk kastar vekk tida med å jobba med vanlege KDE-filer i trunk.
Kor ofte vert omsettingane synkroniserte med KDE, forresten?
Altfor sjeldan ...
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Duor, skábmamánu 2. b. 2006 11.44, Gaute Hvoslef Kvalnes čálii:
På Mon, 30 Oct 2006 10:49:39 +0200, skrev Børre Gaup
Finnes det mulighet for å importere po filen til den nyeste versjonen av amarok, 1.4.x, den finnes i såvidt jeg har forstått svn head i kde. Den som finnes i vår svn hører til amarok 1.3.
I utgangspunktet hentar me frå «trunk» berre det som ikkje finst i «stable». Eg har no lagt inn støtte for å overstyra dette for enkeltfiler.
Takk for at du fiksa det.
Bakgrunnen for at jeg spurte om dette er fordi den samiske oversettelsen i 1.4 har blitt en blanding av russisk og samisk! Litt forvirrende å bruke amarok da ...
mvh,