* Åsmund Skjæveland aasmunds@ulrik.uio.no [2004-02-17 09:55:11 +0100]:
Eg oppdaga då eg skulle oversetja nokre test-tidsformateringar i eel at ikkje alt er som det burde vera med tidsformatet frå strftime(2).
tre formatstrengar: "%m/%d/%y, %I:%M %p" gir "01/01/00, 01:00 AM" "%-m/%-d/%-y, %-I:%M %p" gir "1/1/0, 1:00 AM" "%_m/%_d/%_y, %_I:%M %p" gir " 1/ 1/00, 1:00 AM"
Skal ikkja "%p" gje ein tom streng på norsk?
Hvordan skal du da kunne se at du har bedt om å få oppgitt timene i henhold til en 12-timers klokke? Da blir det jo ikke mulig å se forskjell på 1 og 13?
Eivind