j
k
j a
j l
Føretrekker me «-te» eller «-de» i perfektum partisipp i adjektivform? Med andre ord, skal me skriva «malane kan verta overstyrte av …» eller «malane kan verta overstyrde av …»? Det er valfritt, òg i læreboknormalen?
Back to the thread
Back to the list