Laurdag 29. september 2007 skreiv Axel Bojer:
Har du faste rutiner på når dette gjøres slik at vi kan være forberedt, f.eks et skript som kjøres hver natt kl. 02:00?
Nei, men det er typisk på kveldstid.
Ellers er det jo fort gjort at slikt skjer mens man jobber :-(
Det er ikkje noko stort problem. Det er berre å overskriva mi endring med di endring. Nye/endra tekstar kjem uansett med neste gong eg oppdaterer.