tirsdag 30 juli 2002, 00:30, skrev Arne Christian Hårseth:
Bra jobba! Nå begynner vi å se lys i tunnelen. Ser ut som det innblandet en god del nynorsk også ;-)
Gaute kan ha funnet ut hvorfor det ble noe språkblanding. Videre har man funnet noe småoversetting til bokmål og muligens nynorsk i de originale språkfilene til OpenOffice. Dette kan ha påvirket hva du får se. Gaute jobber intensivt med å få orden på byggprosessen (som ikke er helt genial).
- Knut