søndag 31. august 2003, 15:17, skrev Åsmund Skjæveland:
Eg kan godt hjelpa til litt med nynorskomsetjingane. Skal eg gå gjennom skulelinux, eller melda meg til teneste direkte på gnome.org?
Utmerket. Det tibys en del program som bygger på GNOME-bibliotekene i Skolelinux. Noen lærere er f.eks. glade i Mozilla osv. http://www.spist.no/veiviseren/showProgramsInSkolelinux.php
Samtidig henger jo GNOME på nynorsk etter KDE. http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/gnome-2.4/nn/index.html
Min anbefaling er at du kontakter noen av koordinatorene for oversettelse. Jeg ser av cvs at en del GNOME-program ligger som kopi hos oss, samtidig som det sannsynnligvis er mest effektivt å få tilgang til GNOME-arbeidet. Det ser ut som Roy-Magne Mo rmo@sunnmore.net er i farta. Ta kontakt med han. Hvilket versjonssystem dere ønsker å bruke er opp til dere (gjør det for all del mest mulig effektivt :-)
http://i18n.skolelinux.no/kontakt.html
mvh Knut