On Fri, Dec 06, 2002 at 01:09:25PM +0100, Axel Bojer wrote:
fredag 6. desember 2002, 12:13, skrev Keld Jørn Simonsen : | Takk for rettelser, jeg har de fleste inne nå. | Litt kommentarer. |
da blir det: Alle datasett er oppdaterte
| > | 'Apr' => 'apr', | > | > Tror ikke vi forkorter April; det er så kort allikevel ... | | Han har 3-bokstavsforkortelser på alle de andre månedene.
Det har vi på norsk også, men ikke på april, mai, juni og juli. De forkorter vi aldri.
Det skal nok brukes til utskrifter med flere datoer, som skal stå pent i kolonner.
| > | 'Cleared Balance' => 'Utlignte balanse', | > | > utlignet | | Er ikke det bedst som datid?
Hva mener du?
jeg mener at det er noe om at programmet har utlignet balanserne. Kanskje "Balanse er utlignet" da?
| > | 'March' => 'mars', | > | > Mars forkortes ikke | | Jeg tror han vil ha en 3-bokstavs-forkortelse
Hvorfor?
Se oven om apr
| Det er et open source bokføringsprogram, bl.a til Linux. | Hvis du er interessert, kan du få tilgang til en demo.
Gjerne!
en tidligere versjon av det kan du se på http://www.rap.no/sql-ledger/login.pl login nb1 password demo
Jeg har ikke fått installert den nye versjonen ennå, det krever at jeg konverterer alle databasene mine.
Hilsen keld