Takkar for alle svara. Godt å ha gode folk å ty til. Då brukar eg blokksitat for quotations og sitat for citation. Håper dette også blir endra på bokmål.
Helsing Kolbjørn
Den 07.05.2020 11:55, skreiv Karl Ove Hufthammer:
Karl Ove Hufthammer skreiv 07.05.2020 11:36:
«Quotation» er nok sitat. Men i økonomisk samanheng kan det òg tyda pristilbod/anbod.
Ser det var fleirtalsforma «Quotations» du viste til. I LibreOffice er dette ein avsnittsstil som gjev innrykk på både venstre og høgre side. På norsk kallar me det gjerne «blokksitat». (Og på engelsk er vel «block quote» eller «block quotation» det vanlegaste.)