Skulle gjerne hjulpet til med oversettelsene her, men er litt usikker på hvor jeg skal begynne. Noen som kan gi meg en pekepinn på det? Tar man bare noe som ikke er påbegynt? Beklager om noen har nevnt dette før, kom hjem fra ferie og fikk ~150 mail fra skolelinux, kan ha gått glipp av noe :-)