Kjetil Torgrim Homme kjetilho@ifi.uio.no skreiv i innlegget news:1089110094.835.73.camel@chico.njus.no:
tja, OSD er eit uttrykk du finn igjen i dei fleste instruksjonsbøker for TV-apparat, så heilt uforståeleg trur eg ikkje det er.
Og for dataskjermar. Men dette er i so fall uheldig. Det er mykje betre å skriva «menyen på skjermen» enn «OSD-en». Er det rart folk ikkje les bruksrettleiingar? ;)