Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:1028831635.3d52b99395189@epost.start.no:
Mitt problem er at jeg *må* ha dualboot -hva *heter* forresten det på norsk?
Fleirsystemoppstart[1]. Og ikkje klag over at ordet er for langt. På førehand takk.
[1] Eigentlig gjeld dual boot berre *to* operativsystem, men det er unødvendig å skilja mellom dual boot multi-boot på norsk, IMHO.