lørdag 7. mai 2005, 13:17, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Måndag 02 mai 2005 18:06 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Verktøytips er litt meir problematisk. Her er det ei blanding mellom heile setningar («Set éin eller fleire kolonnar inn i tabellen.») og enkeltord («Kopier», «Kursiv»). Her er eg ikkje sikker på kva som er best, men å bruka konsekvent punktum *kan* fungera.
Konsekvent punktum etter heile setningar er iallfall ein god idé. Punktum etter enkeltord er ikkje fullt så opplagt, men greitt for min del.
Er litt i tvil om enkeltord med punktum. I menyer regner jeg med det er utelukket, men i tipstekster ... Det enkleste ville kanskje være "utelate punktumet eter enkeltord, med mindre vi vet det er siste ord i en lengre setning som har havnet på en egen streng :-)
I de andre tilfellene er det vel enighet om at vi bruker punktum.
-Axel