tir, 05,.04.2005 kl. 14.27 +0200, skrev Åsmund Skjæveland:
Flerbrukeroppsett?
Tilbake ved utgangspunktet :-) Det ordet er som sagt oppteke, for me omtalar allereie Linux som eit fleirbrukarsystem, i ei anna tyding enn «multihead».
Mangehodet oppsett? :-)
Flerstasjonsoppsett - flere arbeidsstasjoner på samme tjener ...
Dette er ikkje det same som eit tynnklientoppsett?
Jo, det det er snakk om her er en maskin med flere skjerm, tastatur osv koblet til.