onsdag 10. september 2003, 08:33, skrev Bjørn Steensrud:
tir, 2003-09-09 kl. 22:16 skrev Karl Ove Hufthammer:
Åsmund Skjæveland aasmunds@fys.uio.no skreiv i innlegget
news:1062591157.24509.4.camel@fyspc-rp20.uio.no:
Det finst ein GTK-widget som heiter "dial", og som ser ut omlag som ein komfyrbrytar, men definisjonen over er ein del vidare enn å berre gjelda denne.
Er dette i prinsippet noko anna enn ein «spinner» (som eg i farta ikkje hugsar kva heiter på norsk)?
KDE kaller det "spinbox" og jeg har brukt "telleboks" i oversettelsen. Det er en rute med et tall, og pil opp/pil ned ved siden av.
Jeg tror jeg ville brukt "ratt" for en sånn dreibar sak som brukes til å angi en verdi.
Bjørn
«Spinbox» har vi oversatt med «tallboks» http://i18n.skolelinux.no/nb/bildeordbok/bildeordbok.html