Noen spørsmål ang museknapper:
Blir det mest riktig i dokumentasjonen å skrive <mousebutton>høyreklikk</mousebutton> eller <mousebutton>høyre</mousebutton>klikk? (Er dette en dynamisk tag, slik at en venstrehåndsmus bytter om høyre og venstre?)
Hva gjør vi med &RMB;, &MMB; og &LMB;, oversettes de på noe vis?