Noen spørsmål ang museknapper:
Blir det mest riktig i dokumentasjonen å skrive <mousebutton>høyreklikk</mousebutton> eller <mousebutton>høyre</mousebutton>klikk? (Er dette en dynamisk tag, slik at en venstrehåndsmus bytter om høyre og venstre?)
Hva gjør vi med &RMB;, &MMB; og &LMB;, oversettes de på noe vis?
Gunnhild Lurås gunnhildl@klassekampen.no skreiv i innlegget news:5.2.0.9.0.20030226100726.00bbd518@pop.klassekampen.no:
Blir det mest riktig i dokumentasjonen å skrive <mousebutton>høyreklikk</mousebutton> eller <mousebutton>høyre</mousebutton>klikk?
Førstnemnte, IMHO.
Hva gjør vi med &RMB;, &MMB; og &LMB;, oversettes de på noe vis?
Nei. Dette er entitetsreferansar, og skal ikkje omsettast. Men entitetane dei refererer til skal nok settast om.
Noen spørsmål ang museknapper:
Blir det mest riktig i dokumentasjonen å skrive <mousebutton>høyreklikk</mousebutton> eller <mousebutton>høyre</mousebutton>klikk? (Er dette en dynamisk tag, slik at en venstrehåndsmus bytter om høyre og venstre?)
Hva gjør vi med &RMB;, &MMB; og &LMB;, oversettes de på noe vis?
«klikk» er fy ifølgje retningslinene. Eg har brukt «Trykk <mousebutton>høgre</mousebutton> museknapp på foo» i konqueror-hjelpeteksten. &rmb; og slikt har eg brukt der det passa slik og der originalteksten brukte det, men sidan eg ikkje veit kva det blir erstatta med, føler eg meg ikkje heilt trygg på dei.
Onsdag 5. mars 2003 11:58 skreiv Åsmund Skjæveland:
«klikk» er fy ifølgje retningslinene.
Njaa, eg ville sagt at «klikk» er greitt viss og berre viss [1] det utelukkande er snakk om musebruk. «Klikk på OK» eller «Klikk på lenkja» er fy fordi det finst mange andre måtar å trykkja på knappar eller følgja lenkjer. «Klikk med venstre museknapp for å teikna ein grøn prikk» synest eg er heilt greitt i eit teikneprogram. Bør retningslinjene verta klarare, eller er det eg som er på jordet?
[1] Brå assosiasjon til Ottars mattetimar ...
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes