On Friday 09 August 2002 15:07, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Fredag 9. august 2002 14:31 skreiv Morten Hustveit:
Men dette er jo ikke en ellipse
Klart det er ein ellipse
Som du sikkert vet, betyr ellipse «utelatelse av et (underforstått) ord eller et ledd». Hvor mener du vi har det i for eksempel «Configure toolbars...»?