On Saturday 11 April 2020 20:10, Thomas Gramstad wrote:
On Sat, 11 Apr 2020, Johnny A. Solbu wrote:
Jeg husker også at Karl Ove Hufthammer lurte på hva som var galt med å bruke «#i18n-no» som allerede fantes på freenode.
Det var min første tanke også. Hvorfor ikke bruke freenode der "alt annet" foregår?
Jeg er nå i begge kanalene inntil videre, Det er usikkert hvem som rent faktisk kontrollerer freenodekanalen. «Founder : freenode-staff»
Og til slutt: Kanskje IRC-kanalen bør bytte navn til l10n-no i tråd med at epostlisten har gjort det?
Det er jo en ide. Om vi beslutter å bruke Freenode så får vi kontroll over kanalen også.