[Sigmund Hansen]
På vestlandet bruker de mye spark. De er så råe på sparken at de går til og med på line med spark. VM i spark bør flyttes fra Hurdalen med det samme.
Beklager, men når jeg prøvde å lese sparkline som et nynorskord, ja, da ble det mange tullete tanker i hodet her.
Jeg tror du blander sammen den gamle og den nye norsken. Den nye norsken kommer fra utlandet, og vi er samlet her på denne epostlisten i et forsøk på å demme opp for den.