Har det engelske ordet "sparkline" noko norsk ekvivalent?
Sparkline er små diagram utan aksar og koordinat som kan setjast inn i reknearkceller (og visstnok også i tekst) utan å endre høgda på reknearkcella (noko nemnande).
Ser at i Wikipedia blir "sparkline" brukt både på fransk og tysk (dei einaste for meg forståelege språka artikkelen er omsett til). Microdoft bruker sparkline, sparkline-grafikk.
Førebels har eg brukt sparkline i omsetjinga av LibreOffice, men vil gjerne bruke eit norsk namn om dette finst.
Helsing Kolbjørn
Kolbjørn Stuestøl skreiv 30.11.2022 22:52:
Har det engelske ordet "sparkline" noko norsk ekvivalent?
Eg tenkte først på «minidiagram» og ser no at det er nettopp det MS Office kallar det på norsk. Ser derfor ingen grunn til å kalla det noko anna.
Den 01.12.2022 17:57, skreiv Karl Ove Hufthammer:
Kolbjørn Stuestøl skreiv 30.11.2022 22:52:
Har det engelske ordet "sparkline" noko norsk ekvivalent?
Eg tenkte først på «minidiagram» og ser no at det er nettopp det MS Office kallar det på norsk. Ser derfor ingen grunn til å kalla det noko anna.
Takkar så mykje. Då eg søkte på nettet, fann eg at Micrsoft brukte "sparkline". Må ha oversett eitt eller anna. Då endrar eg alle "sparkline" til «minidiagram» og avleiingar av dette.
Helsing Kolbjørn
Kolbjørn Stuestøl skreiv 01.12.2022 18:50:
Har det engelske ordet "sparkline" noko norsk ekvivalent?
Eg tenkte først på «minidiagram» og ser no at det er nettopp det MS Office kallar det på norsk. Ser derfor ingen grunn til å kalla det noko anna.
Takkar så mykje. Då eg søkte på nettet, fann eg at Micrsoft brukte "sparkline". Må ha oversett eitt eller anna. Då endrar eg alle "sparkline" til «minidiagram» og avleiingar av dette.
Me har visst begge rett. I nynorskomsetjingane brukar Microsoft konsekvent «minidiagram», mens i bokmålsomsetjingane brukar dei anten «sparkline» eller «sparkline-grafikk». Gå for nynorskomsetjinga! :)
[Karl Ove Hufthammer]
Me har visst begge rett. I nynorskomsetjingane brukar Microsoft konsekvent «minidiagram», mens i bokmålsomsetjingane brukar dei anten «sparkline» eller «sparkline-grafikk». Gå for nynorskomsetjinga! :)
For meg, som skriver mest bokmål, må jeg si at «sparkline» eller «sparkline-grafikk» begge fremstår som nynorsk. :P
Helt enig i at «minidiagram» fremstår som bedre norsk.
Den 01.12.2022 22:40, skrev Petter Reinholdtsen:
[Karl Ove Hufthammer]
Me har visst begge rett. I nynorskomsetjingane brukar Microsoft konsekvent «minidiagram», mens i bokmålsomsetjingane brukar dei anten «sparkline» eller «sparkline-grafikk». Gå for nynorskomsetjinga! :)
For meg, som skriver mest bokmål, må jeg si at «sparkline» eller «sparkline-grafikk» begge fremstår som nynorsk. :P
Helt enig i at «minidiagram» fremstår som bedre norsk.
På vestlandet bruker de mye spark. De er så råe på sparken at de går til og med på line med spark. VM i spark bør flyttes fra Hurdalen med det samme.
Beklager, men når jeg prøvde å lese sparkline som et nynorskord, ja, da ble det mange tullete tanker i hodet her.
- Sigmund
[Sigmund Hansen]
På vestlandet bruker de mye spark. De er så råe på sparken at de går til og med på line med spark. VM i spark bør flyttes fra Hurdalen med det samme.
Beklager, men når jeg prøvde å lese sparkline som et nynorskord, ja, da ble det mange tullete tanker i hodet her.
Jeg tror du blander sammen den gamle og den nye norsken. Den nye norsken kommer fra utlandet, og vi er samlet her på denne epostlisten i et forsøk på å demme opp for den.
Den 02.12.2022 06:16, skreiv Petter Reinholdtsen:
[Sigmund Hansen]
På vestlandet bruker de mye spark. De er så råe på sparken at de går til og med på line med spark. VM i spark bør flyttes fra Hurdalen med det samme.
Beklager, men når jeg prøvde å lese sparkline som et nynorskord, ja, da ble det mange tullete tanker i hodet her.
Jeg tror du blander sammen den gamle og den nye norsken. Den nye norsken kommer fra utlandet, og vi er samlet her på denne epostlisten i et forsøk på å demme opp for den.
Nå er i alle fall alle sparkline bytte ut med minidiagram i nynorskutgåva av LibreOffice, både i grensesnittet og hjelpsidene. Reknar med at det kjem med ved neste oppdatering.
(Dette er eitt av mine bidrag for å demme opp for den nye norsken :-) ).
Helsing Kolbjørn