Oppdaga at fellesordlista har «styreplate» som omsetting for «touchpad». Eg har alltid brukt «styrepute». Truleg på grunn av Microsoft, som konsekvent brukar «styrepute». Det same gjeld HP. Dell brukar ei blanding av «styrepute», «styreplate» og «pekeplate», med ei klar overvekt av «pekeplate».
Nokon som har synspunkt på omsetting av dette ordet?