On Tue, 2010-06-29 at 12:34 +0200, Frode Nilsen wrote:
Konklusjonen av diskusjonen nedenfor må jo bli at man ganske enkelt kaller det telefon :)
Tillegg IP gir jo ingen mening i denne sammenhengen, eller skal vi begynne å kalle de gamle telefonene for POTS-telefon (og ISDN-telefon ...)
Utrolig at ingen foreslo dette før. For brukervennlighetens del må det vel være enklere å skrelle vekk "IP-", som foreslått over.