Axel Bojer wrote:
<ahelp hid="HID_SMA_FONTXY">Sett inn en kommando for å endre skrifttypen, med to plassholdere. Erstatt den første plassholderen med navnet på en av <link href="text/smath/01/05010000.xhp" name="custom fonts">standardskriftene</link> <emph>Antikva, Grotesk</emph> eller <emph>fastbredde</emph>. Erstatt den andre plassholderen med teksten.</ahelp> Du kan også skrive <emph>font<?><?></emph> i <emph>kommando</emph>-vinduet.
Her er det vel heller snakk om standardskriftene «Serif», «Sans Serif» og «Monospace»? Desse skal ***ikkje*** omsettast!
Du ser for øvrig ut til å ha ein alvorlig feil i e-postprogrammet ditt. Emnelinjene ser ut som om Microsoft har vore borti dei! :/