tirsdag 11. juni 2002, 19:17, skrev du :
Herman Robak hermanr@student.matnat.uio.no wrote in
news:Pine.GSO.4.21.0206111555560.16372-100000@fjorir.ifi.uio.no:
I Kmail, under menyen "Visning", brukes "topptekst" om meldingshodene på epostmeldinger.
Det _bør_ stå "meldingshode(r)", etter min mening.
Det er eg einig i. Utan «r». Det er eitt hovud, med fleire linjer.
Dette er fikset nå.