On Tue, Mar 29, 2005 at 07:53:09PM +0200, Kyrre Ness Sjobak wrote: [kutt]
Wohoo! Igang med å pusse opp norsk-bokmål oversettelse av Gaim :P
Dette er et eksempel på at vi trenger litt koordinering - ref min post "Koordinering og status for e-postlisten(e)": https://lister.ping.uio.no/pipermail/lister.ping.uio.no/i18n-no/2005-March/003498.html Jeg har lenge tenkt på å oppdatere oversettelsen av Gaim, men er veldig fornøyd med at Kyrre har begynt. Hadde ikke Kyrre nevnt dette i et PS så hadde vi kanskje begge oversatt Gaim...
Hans
Til Kyrre: Gaim finner man både på Rosetta og Pootle https://launchpad.ubuntu.com/rosetta/products/gaim/ http://pootle.wordforge.org/projects/gaim/ med helt forskjellig status - og dette er i tillegg til Gaim sin CVS. Hvis du kontakiter utviklerne når du sender inn din oppdaterte oversettelse ville jeg påpekte dette - det er rot men språkkoder osv...