j
k
j a
j l
må. den 15. 01. 2024 klokka 19.18 (+0100) skreiv Petter Reinholdtsen:
[Kolbjørn Stuestøl] ...Nokre forslag til kva "Paint select" bør/kan heite på norsk? Hva med fargevelger?
[Kolbjørn Stuestøl]
Nokre forslag til kva "Paint select" bør/kan heite på norsk?
Hva med fargevelger?
den brukar ein vel til å velje farge. kva med farge-utklipp?
Back to the thread
Back to the list