j
k
j a
j l
... Og hva sier vi til «slot» Så Noen (Gaute?) hadde prøvd med «skuff». Det gjelder vel f.eks pcmcia-inngangen. Kan vi bare kalle det en inngang? Eller finnes det noe bedre ord?
Axel
Back to the thread
Back to the list