On Tue, 2007-11-06 at 14:02 +0100, Karl Ove Hufthammer wrote:
Sven Harald Sirius Klein Bakke:
Som Axel skrev i første e-post så diskuterte Axel og jeg litt om vi burde gå over til å ha dette på oversettelsesfanen:
Send tilbakemeldinger til: i18n-no A lister ping uio no
Det hørest ikkje ut som nokon god idé, av iallfall tre grunnar:
1 Berre medlemar kan senda til denne lista (utan at moderator manuelt godkjenner det).
dette er ikkje noko *stort* problem, synest eg -- rett nok kan det føre til ei forseinking på opptil ei veke når eg er litt sløv, sjølv om eg prøver å sjekke køa i alle fall annankvar dag. (det er ingenting i vegen for at fleire kan vere moderatorar, forresten!)
2 Meldingane vert offentliggjort, noko avsendaren kanskje ikkje reknar med.
ja, det burde i alle fall stå nemnt.
3 E-postadressa til avsendaren vert offentliggjort, noko tydeligvis ikkje alle liker.
ok, men kva gjer vi? vår eigen Bugzilla eller liknande? det er ikkje heilt haldbart at tilbakemeldingane går til tilfeldige privatadresser, viss brukaren har ein litt eldre versjon av programmet kan jo adressa vere sletta i mellomtida.