On 23/09/10 18:53, Hans F. Nordhaug wrote:
Hei!
Er det noen som har en god oversettelse for Overlay? Dette er et vindu som legger seg over et annet vindu (f.eks i nettleseren). I Drupal 7 vises administrasjonssidene i et Overlay som standard. Jeg syns ikke Overlegg er kjempebra, men jeg trenger et substantiv - det går ikke å skrive om over alt ...
Hilsen Hans
i18n-nb mailing list i18n-nb@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-nb
Blir dette i samme gata som det Joomla gjør?
-Olav.