j
k
j a
j l
Klaus Ade Johnstad skreiv:
Lastet opp noen nye strenger i debian-edu-install, ligger på alioth.debian.org. Det betyr at nynorsk ikke lenger er på 100%, men kun omtrent 50%. Det mangler 17 strenger. Noen som føler seg kallet?
Lastet opp noen nye strenger i debian-edu-install, ligger på alioth.debian.org.
Det betyr at nynorsk ikke lenger er på 100%, men kun omtrent 50%. Det mangler 17 strenger.
Noen som føler seg kallet?
Ferdig.
Håvard
Back to the thread
Back to the list