fredag 5. august 2005, 12:28, skrev Petter Reinholdtsen:
[Axel Bojer]
Høres ut som en meget god ide. Skal se om jeg får tittet innom iblant.
Det høres bra ut. :)
Men man må vel ha Debian-cvs-konto for å legge inn nye ord, eller sender vi dem til noen(tm)?
Det trengs en alioth-konto med tilgang til prosjektet (ikke det samme som debian-konto) for å skrive til filen, men det burde ikke hindre noen i å lage sin egen liste som kan slås sammen med den som er der av None Andre(tm).
Det er foreløbig ingen som har tatt på seg jobben med å ta imot ord, og heller ikke noe mer automatisk system for å gjøre det, så det er helt i det blå hva en skal gjøre hvis en ikke har skrivetilgang til filen. En kan kanskje poste ordene hit?
Jeg kunne forøvrig tatt på meg å legge inn ord, men ville det vært mulig å ha iallfall en kopi i FrISk sin CVS? Så kunne alle Frisk-erne bidratt selv, og så synkroniserer vi ev. iblant?
-Axel