Måndag 17. november 2003 20:48 skreiv Knut Erik Hollund:
kdebase/filetypes.po Hva bruker man for ordet <deprecate> - riktig med <avskrive> ? (neppe)
Så vidt eg hugsar er «deprecate» eit økonomisk uttrykk som heiter «avskrive» på norsk. I denne datasamanhengen bør me kanskje finna eit anna ord, ja.
«Forelda» er brukt, men er vel ikkje heilt korrekt. «Fråråda» er ikkje så verst, synest eg.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes