søndag 14. desember 2003, 23:39, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Sundag 14. desember 2003 22:17 skreiv Gaute Hvoslef Kvalnes:
Eg har gått laus på kdebase, og har funne nokre ord me kan diskutera:
«(system) bell»: «(system)klokke» er av og til brukt, men kanskje «signal» eller «varsel» er betre?
«Klokke» er forresten ganske misvisande, sidan det kan blandast saman med den verkelege klokka. «Bjelle» er brukt av og til, men eg trur likevel «signal» er betre.
Høres ikke akkurat ut som en bjelle, nei. Men kanskje "signal" blir for nøytralt og meningsløst?
"Systempip" ? Nææh.. Noe med "horn" (som på en bil) ? "Systembært"? Desperat.
Axel foreslo "Systemvarsel". Begynner å nærme seg noe.
"Lydhorn" ? "Lydvarsel"?